DigiVi är en enkel app
som du kan använda
på en telefon, surfplatta eller dator.
Man kan inte ladda ner DigiVi
på App Store eller Google play.
Man använder den på hemsidan DigiVi.nu

DigiVi är till för dig
som har en funktionsnedsättning.
Det är gratis att använda DigiVi.
På DigiVi kan du dejta,
lära känna nya personer
eller bara umgås.

På DigiVi kan du skapa en profil.
I din profil kan du visa vem du är
och berätta om dina intressen.

På DigiVi kan du träffa nya människor
och hålla kontakt med andra.
Du kan träffa nya eller gamla vänner.
Eller söka kärleken.

Ni kan chatta med varandra.
Och om du inte kan skriva själv
så kan du prata in din text.
DigiVi är enkelt och tryggt.
Det finns enkla, tydliga regler.
DigiVi är gratis.
Börja använda DigiVi

För att kunna använda DigiVi
så behöver du hjälp att skapa ett konto.
Då träffar du ett DigiVi-ombud
och visar din legitimation.
Det gör vi för att
DigiVi ska vara extra säkert
för dig som använder DigiVi.
Vi som har byggt DigiVi
heter Relationer som funkar.
Vi har arbetat tillsammans
med 300 personer med funktionsnedsättning
för att göra appen så bra som möjligt.